Tekst

Dat Motrac het verlenen van service hoog in het vaandel heeft staan en graag een stapje verder gaat, bleek deze zomer. Eén van onze klanten vroeg ons begin dit jaar om enkele heftrucks te keuren in het Caribische gebied. Door Covid-19 had dit nogal wat voeten in de aarde. Toch kon één van onze servicemonteurs begin juli afreizen om aan de vraag van onze klant te voldoen.

Tekst

Reisschema

Vooraf was een heel reisschema samengesteld om de tijd op de eilanden zo efficiënt mogelijk te houden. De eilanden die aangedaan werden waren Sint Maarten, Curaçao en Aruba. Op elk van de eilanden stonden meerdere trucks, die toe waren aan een keuring.

Tekst

Goedgekeurd

Onze servicemonteur heeft in totaal dertien trucks gekeurd en kon achteraf aan meer dan de helft het stempel ‘goedgekeurd’ geven. De andere trucks behoeven nog wat aanpassingen, maar dan kunnen de medewerkers op de eilanden binnenkort weer veilige werkmeters maken.

Tekst

Klantbinding

Niet alleen het verlenen van goede service is belangrijk. We hechten ook waarde aan het onderhouden van klantrelaties. Dus als we dan op Curaçao toch in de buurt zijn van een klant die enkele Linde stapelaars heeft staan, is het voor ons niet meer dan vanzelfsprekend dat we even komen buurten. En dat werd gewaardeerd.

Tekst

Gastvrijheid

Zo’n eind van huis aan het werk, dan is het fijn als je je wel thuis voelt. En dat gevoel kunnen de eilandbewoners je echt geven. Dus onder het mom ‘Motrac verleent grensoverschrijdende service’, lieten de medewerkers van de klant zien en ervaren dat zij al hun bezoekers echte gastvrijheid bieden. Met een tevreden gevoel over de keuringen en de gastvrijheid, keerde onze monteur na ruim een week weer huiswaarts. En wij bij Motrac zijn blij dat afstand geen belemmering hoeft te zijn voor het verlenen van onze service.