Tekst

Onze Service adviseurs denken met u mee

Onze Service adviseurs zijn er om, samen met u, naar de beste en juiste oplossingen voor uw logistieke vraagstukken te zoeken. Voor onderhoud en reparatie, maar ook als het gaat om veiligheid op de werkvloer.

 

Ze denken met u mee over de juiste servicecontracten, hoe u de productstilstand tot een minimum beperkt en hoe u geld bespaart. Daarbij staat veiligheid altijd hoog in het vaandel. Pas als ú tevreden bent, zijn zij het ook. Ze gaan dan ook geen uitdaging uit de weg.


Onze Service adviseurs:

  • Adviseren bij invulling van servicecontracten
  • Adviseren bij service modificaties en veiligheidsaccessoires
  • Zijn gecertificeerde Linde Service Adviseurs
  •  Hebben klanttevredenheid altijd op nummer 1


Iedere klant heeft bij Motrac zijn vaste aanspreekpunt. Zo kunnen we onze klanten in alle regio’s Op-Maat bedienen. Onze Service adviseurs stellen zich graag aan u voor:

Portretfoto Kim Kole - Service Adviseur Motrac

Kim Kole - Service adviseur

"Puzzelen om de juiste service te kunnen bieden met als eindresultaat een tevreden klant. Dat is mijn doel. Ik ga voor een goede samenwerking tussen klant en Motrac. Hierin is voor mij communicatie en het nakomen van afspraken van groot belang.”

Tel: 06 – 11 25 43 57 | LinkedIn

Portretfoto Jan Roubos - service adviseur Motrac

Jan Roubos - Service adviseur

"Goede service is goed zaken doen. En dat begint bij gemaakte afspraken altijd na te komen."

Tel: 06 – 20 14 25 04 | LinkedIn

Portretfoto Roy Sleutjes - Service adviseur Motrac

Roy Sleutjes - Service adviseur


"Goede service betekent voor mij: luisteren naar de klant en zo goed mogelijk voldoen aan de wensen van de klant. Hierbij ga ik geen uitdaging uit de weg en kom ik graag gezamenlijk tot een zo goed mogelijke oplossing ."

Tel: 06 – 21 40 95 25 | LinkedIn

Portretfoto Ed den Dunnen - service adviseur Motrac

Ed den Dunnen - Service adviseur

"Ontzorgen, afspraken nakomen, duidelijke communicatie en een langdurige relatie opbouwen. Dat zijn mijn speerpunten om de klanttevredenheid naar een nog hoger plan te krijgen.”

Tel: 06 – 30 40 83 80 | LinkedIn

Portretfoto Frank Mijnals 0 Accountmanager Parts Motrac

Frank Mijnals - Accountmanager Parts

“Mijn doel is om de klant door en door te kennen en te begrijpen. Op deze manier zullen we samen het product of de dienst vinden, die bij hun dagelijkse uitdagingen past.”

Tel: 06 – 22 74 62 94

Portretfoto Tijd van Groesen - Service adviseur Motrac

Tijs van Groesen - Service adviseur

"Het zo goed mogelijk voorzien in de behoefte van de klant. Dat is mijn uitgangspunt. Uiteraard gebaseerd op een goede samenwerking."

Tel: 06 – 46 91 22 03 | LinkedIn

Portretfoto Harm Smilda - Service Adviseur Motrac

Harm Smilda - Service Adviseur

"Een mooie samenwerking met mijn klanten behoud ik vooral door open en helder over oplossingen na te denken."

Tel: 06 – 13 74 28 73 | LinkedIn

Portretfoto Johan de Wit - Service Adviseur Motrac

Johan de Wit - Service adviseur

"Goede service is de klant ontzorgen door de juiste oplossingen aan te bieden en voor een jarenlange samenwerking te gaan."

Tel: 06 – 22 37 43 57

Portretfoto Ralf Dam - Service Adviseur Motrac

Ralf Dam - Service adviseur

''Goede service is goud waard! Service is moeite doen om het een ander gemakkelijk te maken of hem/haar gelukkig te maken''

Tel: 06 – 46 91 22 03 | LinkedIn